فروش باطری سمعک

مرکز فروش باطری سمعک در تهران

فروش باطری سمعک

سمعک وسیله ایی است برای تقویت شنوایی که در افراد میان سال و افراد کم شنوا مورد استفاده قرار میگیرد. هر وسیله الکتریکی ساخت دست بشر برای دوام خود نیاز به یک تقویت کننده دارد تا بتواند برای فرد استفاده کننده از این ابزار مثمر ثمر و مفید باشد.

در هر وسیله الکتریکی باطری نقش همان تقویت کننده را ایفا می کند. باطری سمعک معمولا باید از قدرت و توان بیشتری برخوردار باشد تا بتواند چندین سال یا شاید تا آخر عمر لذت شنیدن را در فرد استفاده کننده از سمعک را پوشش دهد.

معمولا بعد از مدتی استفاده از سمعک، باطری این ابزار به علت استفاده زیاد از کار میافتد و به تعویض و نصب باطری جدید نیاز دارد. پس در ادامه در رابطه با مرکز فروش باطری سمعک در تهران بیشتر سخن خواهیم گفت.

ویژگی های باطری سمعک چیست؟

باطری سمعک دارای ویژگی های منحصر به فردی میباشد و به طور اختصاصی برای این دستگاه ساخته شده است. سمعک یک وسیله الکترونیکی محسوب میشود و برای تقویت و پردازش آن نیاز به منبع تغذیه دارد. با گذشت زمان، این محصول دستخوش تغییرات و پیشرفتهای زیادی شده است.

با این حال باطری و منبع تغذیه سمعک نسبت به گذشته تغییر چندانی نکرده است. باطری های مخصوص سمعک، باطری های ایرزینک نامیده میشوند. این باطری ها در نزدیکی هوا فعال میشوند و پس از مدت زمان مشخصی شروع به کار کرده و تخلیه میشوند.

فروش باطری سمعک

علت کم شنوایی و ناشنوایی

افرادی که شنوایی آنها مشکل دارد از سمعک بهره میبرند. در این خصوص باید گفت که وجود مشکل در شنوایی در دو حالت امکان پذیر است: کم شنوایی و ناشنوایی. علت کم شنوایی یا ناشنوایی دلایل مختلفی دارد که عبارتند از:

۱. گذشت سن و سال و سنگین شدن گوش ها از لحاظ شنیداری که معمولا افراد مسن به آن دچار هستند.

۲. بیماران کم شنوای مادرزادی که معمولا یکی از گوش های این افراد نسبت به دیگری تا حدودی دارای شنوایی میباشد. با این حال آنها با استفاده از سمعک میتوان شنوایی خود را تقویت کنند.

۳. افرادی که براساس حوادث ناگوار طبیعی قوه شنیداری خود را از دست میدهند و مجبور به استفاده از سمعک میشود.

طول عمر هر باطری سمعک چه مدت میباشد؟

قبل از آنکه درباره مرکز فروش باطری سمعک در تهران اطلاعاتی را کسب کنید، بهتر است ابتدا با طول عمر باطریهای سمعک آشنا شوید.

عمر باطری سمعک تقریباً 2 هفته است. این زمان تا حد زیادی به اندازه باطری و سمعک استفاده شده بستگی دارد. باطری های بزرگتر طول عمر بیشتری دارند و باطریهای کوچکتر دارای طول عمر کمتری هستند.

با این حساب میتوان اینگونه گفت که اندازه باطریهای سمعک با طول عمر آنها رابطه مستقیمی دارد. طول عمر مدلهای مختلف باطریهای سمعک به شرح زیر هستند:
باطری سمعک شماره 10 – سه تا هفت روز
باطری سمعک شماره 312 – سه تا ده روز
باطری سمعک شماره 13 – شش تا چهارده روز
باطری سمعک شماره 675 – نه تا بیست روز

طبق اطلاعات ذکر شده در بخش فوق، میتوانید باطری سمعک مورد نیاز خود را که با سلیقه شما نیز همخوانی دارد را انتخاب نمایید.

طول عمر باطری سمعک به چه عواملی بستگی دارد؟

در واقع مصرف باطری سمعک به دلیل حضور کاربر در محیط های مختلف و شدت نوسانات صدا به میزان قابل توجهی افزایش مییابد. عمر طبیعی باطری سمعک حدود 5 روز تا یک هفته است. اگر باطری سمعک شما قبل از این تاریخ تمام شده باشد، باید باطری سمعک جدیدی را تهیه فرمائید.

در این صورت اگر باز هم باطری سمعک زودتر از زمان موعود تمام شد باید دستگاه سمعک را جهت بازرسی به مراکز مربوطه مانند مرکز فروش باطری سمعک در تهران ارجاع دهید. در این صورت متخصصان مربوطه تعمیرات لازم را بر روی آن انجام میدهند.

طول عمر باطری سمعک

چگونه میتوان سالم بودن باطری سمعک را تست کرد؟

با استفاده از یک تستر باطری کوچک میتوانید از ظرفیت باقی مانده باطری مطلع شوید. دستگاه تست باطری را میتوانید از کلینیکهای طرف قرارداد با مجموعه سمعک تهیه کنید.

بهترین مرکز فروش باطری سمعک در تهران را از کجا پیدا کنیم؟

شهر تهران به علت پایتخت بودن و داشتن جمعیت زیاد که شاید میتوان گفت یک سوم جمعیتش را افراد سالخورده جامعه تشکیل میدهند، استفاده از این ابزار را بیشتر در زندگی خودشان حس میکنند و برای تقویت شنوایی خود از سمعک بهره میبرند.

همین موضوع دلیل قانع کنندهای برای پیدا کردن بهترین مرکز فروش باطری سمعک در تهران می باشد تا مخاطبین بهترین مرکز را پیدا کنند.

چگونه طول عمر باطری سمعک را افزایش دهیم؟

پس از استفاده از سمعک و قبل از خواب، حتما درپوش باطری سمعک را باز کنید. این کار باعث میشود که باطری سمعک هدر نرود و هر گونه رطوبت داخل سمعک حذف و خشک گردد. همچنین صدای سوت سمعک نباید شما را آزار دهد.

در انتخاب باطری سمعک چه مواردی مهم است؟

در مورد این عنوان میتوان اینگونه نوشت که باتوجه به این علایق و سلایق افراد با یکدیگر بسیار متفاوت است بنابراین در انتخاب نوع باطری سمعک نیز علایق خاصی وجود خواهد داشت.

شاید افرادی باشند که در انتخاب باطری سمعک دنبال ارزانترین نوع این ابزار باشند یا افراد دیگری به دنبال کیفیت مناسب این ابزار هستند.

از طرفی برخی از افراد هم قیمت مناسب و هم کیفیت مناسب را در انتخاب نوع باطری خود دخیل میکنند. بنابراین در نوع انتخاب باطری سمعک باید دقت عمل زیادی را به خرج دهید.

انواع باطری سمعک برای خرید

معمولا باطریهای سمعک در چهار اندازه تولید می شوند که این چهار سایز عبارتند از:

1. باطری سمعک سایز 10 که به رنگ زرد میباشد.
2. باطری سمعک 312 که در رنگ قهوه ای تولید میشود.
3. باطری سمعک شماره 13 که به رنگ نارنجی است.
4. باطری سمعک شماره 675 که به رنگ آبی میباشد.
همه این سایزها بسته به مدل، کیفیت و تکنولوژی طول عمر متفاوتی دارند که که در حلقه ها یا بسته های 6 تایی مورد استفاده قرار میگیرند.

انواع باطری سمعک

چرا باید از مراکز فروش باطری سمعک در تهران باطری سمعک را تهیه کنیم؟

با توجه به نوع مطالب ارائه شده میتوان گفت که در تهران به علت پایتخت بودن ازدیاد جمعیت بسیار زیاد است. به همین سبب به تبع آن استفاده کنندگان از این ابزار نیز در تهران زیاد هستند.

شاید به همین منظور تنوع قیمت و مدلها در این مراکز موجود در تهران بیشتر از جاهای دیگر میباشد. از این رو افراد میتوانند با توجه به علایق خود بهترین باطری سمعک را از لحاظ قیمت مناسب و عملکرد مناسب انتخاب نموده و خرید کنند و تا زمان مقرر استفاده نمایند.

× ارتباط در واتساپ